Infoisinfo Nederland

Groenten en Fruit Import Van Ooijen B.v.
Markt in Ridderkerk

www.vanooijen.nl
Toon telefoonnummer
Onthoud dat u dit bedrijf gevonden heeft op InfoisInfo 0180 42021?

Linnenstraat 3. P.C. 2988XL, Ridderkerk, Zuid Holland.
Toon kaart

Bent u de eigenaar of manager van dit bedrijf?

Wat moet je weten over Groenten en Fruit Import Van Ooijen B.v.

Fruit in Ridderkerk, Groothandel in Ridderkerk, Groente in Ridderkerk, Transport in Ridderkerk

Groenten en fruit import van Ooijen BV is een familiebedrijf dat al ruim 20 jaar actief is in de groenten en fruit branche in Belgie. Vanzelfsprekend zijn wij HACCP gecertificeerd bij het Isacert in Deventer. Wij hebben een modern wagenpark van 10 trekker-opleggers met koelmotoren. Wij kopen in de loop van de ochtend op bestelling in op verschillende Belgische veilingen zoals de Mechelse Veilingen in st. Katelijne Waver en veiling der Kempen in Hoogstraten en verkopen en leveren dit op dezelfde dag in de middag op de Nederlandse markt. Ons afzetgebied in Nederland is voornamelijk gesitueerd rondom de randstad met vaste transportlijnen naar Westland, Leiden, Rotterdam Haven en Spaanse Polder, Barendrecht, Nieuwegein en Breda. .
Daarnaast beschikken wij over een pand in Ridderkerk (naast van Ooijen Citrus) waar klanten buiten de randstad bestellingen in de middag op kunnen halen.

Sociale netwerken

We hebben geen social media account van dit bedrijf

Foto's en video's

Dit bedrijf heeft geen foto's of video's

Beoordelingen van Groenten en Fruit Import Van Ooijen B.v. (0)

Beheer je een bedrijf?
Wij helpen jou het te laten groeien

Krijg meer klanten, zichtbaarheid en naamsbekendheid.
Laat ons je helpen je doelen te bereiken en je bedrijf te verbeteren.

Voeg je bedrijf toe